we make markets. worldwide.

Ambiente 2018

Ve dnech 9.-13. února 2018 se frankfurtské výstaviště opět promění v barometr trendů i objednávkovou a designovou platformu produktů a služeb ve třech základních kategoriích: Dining, Living, Giving. Na Ambiente 2018 bude k vidění nepřeberné množství zboží pro stolování, kuchyni a domácnost v lifestylovém i luxusním provedení, ale také škála produktů v segmentech bydlení, dekorací a dárků.

K atraktivním doprovodným akcím veletrhu patří přehlídky prací mladých designérů a začínajících firem – Talents a Next. Vrcholným zážitkem pro mezinárodní designérskou branži je udílení prestižní German Design Award, spojené s putovní výstavou, jejíž premiéra probíhá právě na tomto veletrhu. Partnerskou zemí pro rok 2018 je Nizozemsko, které představí svou nezaměnitelnou designovou scénu současnosti.

Veletrh Ambiente také v předstihu definuje trendy ve spotřebním zboží, které budou aktuální v následujícím období. Konkrétní tvář těmto trendům dává fórum Trends – vyhledávaná instalace vybraných produktů vystavovatelů na veletrhu Ambiente. 

 

Modest Regenerations – jednoduchost sama

Trend, který je současný i nadčasový a zároveň prostý a uvolněný. Vychází z jasné a moderní koncepce obývacího prostoru, jež kombinuje zavedené postupy s novými nápady. Dominujícími materiály budou dřevo, kámen, beton, keramika, bambus a litina – buď glazovaná, nebo smaltovaná – doplněné lnem a vlnou v přírodních barvách.

Colourful Intentions – etika ve spojení s působivými barvami

Tento trend sází na působivé a jasné barvy, výrazné vzory, dynamiku a vitalitu. Vybrané materiály, důraz na recyklaci a opcyklaci vycházejí z etického imperativu – výrobky by měly být nejenom působivé, ale také udržitelné. Recyklované plasty, kovy, dřevo a textil se prezentují v designu kostky a pruhů i na ozdobných okrajích.

Technological Emotions – inovativní materiály v emoce oslovujícím designu

Směr s vizionářským, sofistikovaným a emocemi nabitým dopadem. Experimentování s novými technologiemi nevede k chladnému a pragmatickému výsledku, ale naopak vyvolává emoce. Pro tento trend jsou typické neobvyklé kombinace materiálů a produktů, např. papíru a lnu. Mezi další prvky, které oslovují naše smysly, patří supertenké fólie, měkké textilie a inovativní vizuální akcenty.

 

Opulent Narrations – odvaha být opulentní

Odvážný trend, který tíhne k výstřednosti a historickým odkazům. S důvtipem pracuje s drahocennými orientálními materiály a vyzařuje lásku k bohatým detailům. Své využití najdou drahé kameny, umělecky zdobený porcelán, dekorativní kožené prvky, brokát, výšivky a reliéfní vyřezávané prvky.

Více informací o veletrhu naleznete zde nebo na našich facebookových stránkách.

Vstupenky si můžete zakoupit on-line za zvýhodněnou předprodejní cenu a vyhnout se tak čekání u pokladen ve Frankfurtu. Vstupenky slouží také jako jízdenka městské hromadné dopravy v celém Frankfurtu.

Toolbar-Navigation