we make markets. worldwide.

Společně pro udržitelný rozvoj v textilním průmyslu

Dne 16. prosince 2019 se v ústředí Spojených národů v New Yorku sešlo přes sto hostů z řad novinářů, politiků a zástupců asociací, aby se dozvěděli, jak bude vypadat budoucí spolupráce Messe Frankfurt, Councious Fashion Campaign a kanceláře OSN pro partnerství (UNOP).

Tyto tři organizace plánují rozšířit zavádění tzv. Cílů pro udržitelný rozvoj v módním a textilním průmyslu. Společně chtějí zvýšit povědomí o těchto cílech a získat podporu pro jejich realizaci.

Zleva: Karry Bannigan, Detlef Braun, Jürgen Schulz a Robert Skinner. Foto: Rich Dodge.

Pro Messe Frankfurt a jeho Texpertise Network jsou udržitelnost a digitalizace nejdůležitějšími faktory, které ovlivňují vývoj tohoto odvětví za posledních deset let, a tak je logické, že budou Cíle pro udržitelný rozvoj zakomponovány v programech veletrhů zaměřených na textil. Messe Frankfurt pořádá po celém světě okolo 50 veletrhů zaměřených na textil, na kterých se budou objevovat akce ke zvýšení povědomí o Cílech pro udržitelný rozvoj.

První z nich bude Heimtextil, který se koná už 7.-10. ledna a je největším veletrhem na světě pro bytový textil a textil pro veřejný sektor. V sekci Green Village bude fungovat speciální interaktivní stánek, který tyto cíle představí. Na zahajovací tiskové konferenci také promluví zástupkyně UNOP, Lucie Brigham.

Toolbar-Navigation