we make markets. worldwide.

Tendence 2016

Již za měsíc se můžete těšit na veletrh Tendence, který se koná ve Frankfurtu nad Mohanem ve dnech 27. až 30. srpna. Každoročně přináší originální inspiraci pro vybavení domácností, dekorace a dárkové zboží. Svým zaměřením na období vánočních svátku a ochutnávkou nových trendů z jarních a letních kolekcí zůstává veletrh Tendence největší mezinárodní akcí druhé poloviny roku.

Veletrh se letos představí v nové koncepci, která sebou přináší podnětnou restrukturalizaci široké škály produktů. Výrobky jsou přehledně rozděleny do dvou produktových skupin Giving a Living, což výrazně usnadňuje orientaci návštěvníků ve veletržních prostorách. V sekci Living představují mezinárodní vystavovatelé vše ze světa moderního interiérového designu a módních bytových doplňků, ale i nápady na sezónní dekorace. V sekci Giving se vše točí kolem dárkového zboží, tj. dárků pro každou příležitost, stylových doplňků a módních nezbytností, bižuterie i pravých šperků, hodinek a psacích potřeb. Novinkou je segment „Culinary Gifts“, který představí designové kuchyňské doplňky a gurmánské dárky, jako jsou prémiové oleje, výběrové čaje a vynikající čokolády.

Po úspěšném uvedení průvodců Ethical Style Guide na veletrhu Ambiente 2016 bude součástí katalogu veletrhu i průvodce po udržitelném zboží a produktech vyráběných s ohledem na etické principy. Pro nákupčí se tím usnadní orientace v tomto nesmírně komplexním segmentu. Cenným zdrojem inspirace pro obchodníky a výrobce ze sektoru spotřebního zboží je rozsáhlý program přednášek a workshopů Tendence Academy. Na programu jsou letos zejména přednášky pro nákupčí šperků a doplňků i květináře. Nebude chybět ani Webchance Academy zaměřená na on-line podnikání.

Na veletrhu Tendence bude i letos vyhrazena zóna pro vynikající a tvořivé talenty. Propagačním programem Talents jsou podporováni zejména talentovaní a inovativní designéři, kteří budou mít k dispozici výstavní stánky zdarma. Vybraní účastníci tak dostávají jedinečnou možnost prezentovat na veletrhu svou práci a navázat důležité kontakty s obchodníky a výrobci. Pro mnoho ´talentů´, je tato platforma unikátní a neopakovatelnou možností nastartovat kariéru designéra a hledat uplatnění v segmentu spotřebního zboží.

 

Vstupenky si můžete zakoupit on-line za zvýhodněnou předprodejní cenu a vyhnout se tak čekání u pokladen ve Frankfurtu. Vstupenky slouží i jako jízdenka městské hromadné dopravy v celém Frankfurtu.

Ceny vstupenek předprodej pokladna
permanentní  31 €  35 € 
jednodenní  19 €  

23 € 

studentská  - 

12,50 € 

Toolbar-Navigation